Tag Archives: Pepsi

Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji. W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji […]

Turniej z nagrodami na plaży Pepsi w Sopocie

Specjalnie na wakacje Pepsi przygotowała mnóstwo orzeźwiających atrakcji w swoim miasteczku na plaży w Sopocie. W sierpniu wszyscy spragnieni sportowych emocji będą mogli spróbować swoich sił podczas turnieju plażowej piłki nożnej – Pepsi Beach Soccer Cup 2012. Uczestnicy zawodów mogą wygrać atrakcyjne nagrody, a także skorzystać z wielu innych atrakcji dostępnych w Pepsi Music City.

LoboSystem promuje Pepsi w Chacie Polskiej

Nowa akcja konsumencka Chaty Polskiej i Pepsi „Za 2 butelki Pepsi wyjeżdżają najlepsi” rusza 15 listopada. W promocji sieci sklepów franczyzowych można zdobyć voucher na wycieczkę marzeń oraz 10 aparatów fotograficznych. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji odpowiada agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem.

Nowa osoba w strukturach Saatchi & Saatchi Think Tank

Na początku grudnia b.r. do zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank dołączył Stanisław Kijowski, który objął stanowisko Brand & Communication Planner. Będzie on odpowiedzialny za realizację projektów o charakterze 360°. Przyjście Staszka jest kolejnym krokiem w kierunku budowania multydyscyplinarnego zespołu strategów, łączącego doświadczenie i kompetencje zarówno z zakresu brand consultingu, badań marketingowych, jak i planningu […]

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto […]