Tag Archives: OMD Media Direction

Mocne filmowe wieczory w Polsacie z Okocim Premium Mocne

Marka Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska rozpoczęła sponsoring cyklów filmowych na Polsacie: poniedziałkowego „Megahitu” i „Mocnych czwartków”, w ramach akcji „Na Mocne Filmowe Wieczory”. Okocim Premium Mocne będzie obecny na antenie Polsatu do końca lutego. Wkrótce Okocim Premium Mocne uruchomi także specjalną witrynę internetową dla fanów kina akcji.

Pizza Hut znowu na ekranach – rusza kampania TV HUT LUNCH

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna kolejną w tym roku telewizyjną kampanię wizerunkową. Na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, począwszy od 1 września, wyświetlana będzie nowa wersja spotu „Niezdecydowanie” promująca „15 złotych minut” – najnowszą ofertę Pizzy Hut – HUT LUNCH.

Nowa kampania telewizyjna Beko

Z początkiem lipca br. firma Beko rozpoczyna kolejną w tym roku ogólnopolską kampanię telewizyjną. Ma ona na celu promowanie nowych pralek, pozwalających łatwiej usuwać  z ubrań sierść zwierząt domowych oraz lodówek z dyktafonem. Jej celem jest także dalsze umacnianie wizerunku marki.

Pizza Hut wchodzi na ekrany

Od 6 marca, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, oglądać będzie można „Niezdecydowanie” – najnowszy spot reklamowy sieci restauracji Pizza Hut. Film przygotowany został w ramach kampanii wizerunkowej marki – „Pizza… i znacznie więcej!”, której celem jest pokazanie w jaki sposób zmieniła się Pizza Hut oraz podkreślenie jej bogatej i różnorodnej oferty.

Pizza Hut znów kusi. W menu restauracji pojawiły się „Pyszne Nowości”

„PYSZNE NOWOŚCI DLA NASZYCH GOŚCI” – w ten sposób sieć restauracji Casual Dining PIZZA HUT zachęca do spróbowania nowych potraw, które wraz z początkiem roku wzbogaciły menu restauracji. Wśród nowości znalazły się m.in. świetne dania główne i harmonijnie z nimi skomponowane propozycje nowych win.