Tag Archives: o2.pl

Internet Standard prezentuje raport „adStandard 2010”

Wartość polskiego rynku reklamy online, omówienie najważniejszych formatów reklamowych i modeli rozliczeń, wskaźniki efektywności reklamy graficznej, a także przegląd polskich sieci reklamowych i wydawców internetowych oraz badanie ich cenników – te i inne informacje znajdą Państwo w nowej publikacji serwisu Internet Standard. Zapraszamy do pobierania raportu!

Sfora.biz – psy na ekonomię

Grupa o2 uzupełnia ofertę skierowaną do internauty szukającego informacji gospodarczych i biznesowych. Artykuły ekonomiczne serwisu Sfora.pl od kilku dni dostępne są w serwisie Sfora.biz (www.sfora.biz), który jest obecnie wzbogacany o nowe narzędzia śledzenia i filtrowania newsów z wielu innych serwisów informacyjnych.

AdRakieta – IDMnet i o2.pl wchodzą na rynek ze wspólną ofertą

Portal o2.pl i sieć  reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną  ofertę – pakiet zasięgowy AdRakieta. To pierwsza na polskim rynku oferta łącząca zasoby portalu i internetowej sieci reklamowej, gwarantująca miesięczne dotarcie do niemal 98%* Internautów w Polsce. Pakiet będzie dostępny w sprzedaży od października.