Tag Archives: Netia

Dropss to marka aktywnych i niezależnych internautów

Wprowadzona przez Netię na polski rynek dwa tygodnie temu zupełnie nowa marka Dropss, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony użytkowników oraz w widoczny sposób wyróżniła się na rynku marketingowym także nieszablonowym sposobem komunikacji. Koncepcję nowej marki Dropss przygotowała agencja Fenomem (brand, kreacje, media społecznościowe), za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media, natomiast […]

„MILION na reklamę” – Money.pl i Netia SA wspólnie wspierają rozwój małego biznesu

Money.pl i Netia SA – stawiają na rozwój przedsiębiorczości w wirtualnym świecie. Dziś ruszył konkurs! Za najlepsze hasło reklamowe, właściciel małej firmy, wygra dla niej MILION złotych w reklamie, na portalu Money.pl. Masz małą firmę a marzysz o wielkiej – weź udział w tym konkursie, a dasz sobie na to szansę!

Netia – aktualne wyniki i prognozy rozwoju

Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za I półrocze 2010 roku. Spółka zanotowała zysk netto w kwocie 29,9 mln zł. Przychody wzrosły do kwoty 780,7 mln złotych, czyli o 4 proc. w stosunku do I półrocza 2009. Netia podtrzymuje prognozę wyników finansowych i operacyjnych na 2010 rok.