Tag Archives: Meetrics

Meetrics otrzymuje akredytację MRC dotyczącą pomiarów fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów Viewability

Firma Meetrics, zapewniająca usługi weryfikacji reklam marketerom na całym świecie, uzyskała akredytację amerykańskiej Media Rating Council (MRC / Rada Oceny Mediów) w zakresie dodatkowych możliwości pomiaru. Ponieważ oszustwa reklamowe stają się w ostatnim czasie coraz większym problemem dla reklamodawców, Meetrics opracował rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic – SIVT). […]

Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator. Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych

Viewability Benchmark Report, międzynarodowy raport widoczności reklam, po raz pierwszy z uwględnieniem Polski

Międzynarodowy raport „Viewability Benchmark Report“, przygotowywany cyklicznie przez firmę Meetrics, po raz pierwszy objął także rynek polski. Również po raz pierwszy twórcy raportu przyjrzeli się widoczności reklam wideo oraz różnicom w widoczności reklam kupowanych bezpośrednio i reklam kupowanych „automatycznie“ (programmatic buying).