Tag Archives: Mediaedge:cia

Organizacja Visa rozpoczyna swoją pierwszą kampanię w ramach sponsoringu FIFA

Visa Europe rozpoczyna dziś w Polsce swoją najnowszą wizerunkową kampanię reklamową. Dynamiczny spot reklamowy przedstawia podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie Visa – odbywa pomiędzy swoim pokojem, gdzie na kanapie oglądał mecze w telewizorze, a stadionem w Republice Południowej Afryki, na którym rozgrywany jest mecz z jego własnym udziałem. Wkrótce ruszy także piłkarska promocja […]

Wielkanocna kampania BAKALLAND

W marcu rozpocznie się świąteczna kampania reklamowa BAKALLAND. Podobnie jak w okresie przed Bożym Narodzeniem, wspieranymi produktami będą: masa makowa, bakalie oraz masy krówkowe – które pod koniec 2009 roku poszerzyły portfolio firmy. Jest to  już druga po relaunchu marki kampania BAKALLAND.

Zabłyśnij na święta – nowa kampania reklamowa Citi Handlowy

Pod hasłem „Zabłyśnij na święta” Citi Handlowy ruszył z kampanią reklamową świątecznej oferty pożyczki gotówkowej. W ramach promocji na konto w Citi Handlowy klienci mogą otrzymać nie tylko swoją pożyczkę, ale także do 1200 zł w prezencie. Wraz z promocją świątecznej pożyczki gotówkowej ruszył konkurs. Na stronie internetowej www.zablysnijnaswieta.pl fani ostatniej reklamy Citi Handlowy mogą […]

Media w służbie reklamy – Konferencja Mediaedge:cia, Bauer Media, TVN CNBC Dom mediowy

Mediaedge:cia we współpracy z Bauer Media i pod patronatem TVN CNBC Biznes zorganizował 15 września 2009 roku w Warszawie konferencję „Media w służbie reklamy – prognozy ekonomiczne na rok 2010”. Spotkanie stanowiło platformę wymiany doświadczeń i poglądów dotyczących rozwoju rynku makroekonomicznego oraz rynku reklamowego w szczególności.

MEC Interaction zwycięża w konkursie Gadu-Gadu i wspiera 5 organizacji charytatywnych

MEC Interaction został zwyciezcą sierpniowego konkursu zorganizowanego przez biuro reklamy Gadu Gadu a skierowanego do domów mediowych. Zdobył nagrodę główną czyli wartą 150 000 PLN RC całodniową emisję w komunikatorze Gadu Gadu.

Promocja „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” rozstrzygnięta

Wyłonieni zostali główni zwycięzcy trzymiesięcznej promocji płatności bezgotówkowych kartami Visa. W promocji „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” trzema głównymi nagrodami były karty przedpłacone Visa z kwotą 50 tys. zł na każdej z nich.

Hortex Fresz orzeźwia w sieci – innowacyjne wykorzystanie technologii „site freezing”

Wystartowała internetowa kampania napojów Hortex Fresz (Hortex Holding S.A.). Działania stanowią wsparcie do już realizowanej kampanii telewizyjnej. Kampania promocyjna obejmuje portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Podjęte działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej ilości użytkowników.