Tag Archives: Media Direction OMD

7 Days Double – podwójnie smaczne rogale w nowej odsłonie

25 sierpnia rozpoczęła się nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Jej celem jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days – Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days. Bohaterami kampanii są dobrze znane postacie: Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną oraz laska Wanilii i Wiśnia.

Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło „Wszystko dla przyjemności”.

Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

Carlsberg Part Of The Game – a ty za kim jesteś ?

Marka Carlsberg – sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich – rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.