Tag Archives: Jarosław Sobolewski

„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że spędzamy w nim coraz więcej czasu. Media społecznościowe, blogi, serwisy informacyjne, fora – wszystkie te platformy umożliwiają nam wymianę opinii, wyrażanie swojego zdania, poszerzanie zainteresowań oraz poznawanie nowych ludzi.

Gary Vaynerchuk prelegentem na Forum IAB

Forum IAB, to coroczna konferencja organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Każda jej edycja przyciąga przedstawicieli branży interaktywnej oraz marketerów światowej sławy prelegentami. Tegorocznym gościem specjalnym imprezy będzie Gary Vaynerchuk, który połączy się na żywo z uczestnikami konferencji.

Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej – przejrzystość oferowana konsumentom

IAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej (European Framework for Online Behavioral Advertising) i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach skierowaną do konsumentów (youronlinechoices.eu/pl).

Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB

Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.

Facebook i ARBOinteractive zapraszają na konferencję Facebook NOW

12. stycznia w Warszawie odbędzie się Facebook NOW – blisko całodniowe spotkanie połączone z konferencją prasową, zorganizowane przez serwis Facebook oraz Grupę ARBOinteractive. Gościem specjalnym będzie BLAKE CHANDLEE Vice Prezes i Dyrektor Komercyjny odpowiedzialny w Facebook za Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Ruszył konkurs na najlepszy blog firmowy roku 2009

Zaczęła się druga edycja konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. Ta całkowicie społeczna inicjatywa non-profit ma na celu promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji.