Tag Archives: IAB Polska

E-handel w MŚP

Wyniki badania „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowanego przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki, ukazują kluczową rolę edukacji e-przedsiębiorców w dalszym rozwoju tego rynku. W szczególności dotyczy to znajomości zagadnień prawnych oraz marketingowych.

Komunikat grupy SEM nt. zmiany agorytmu wyszukiwarki Google

W wyniku zmiany algorytmu Google, zaobserwowanej w dniach 4-5 października 2013r, określanej jako “Pingwin 2.1”, pojawiły się liczne wątpliwości zarówno wśród firm świadczących usługę pozycjonowania, jak i wśród ich klientów. Wątpliwości te dotyczą zarówno tego, co było przyczyną obserwowanych w zdecydowanej większości spadków pozycji, jak i tego, na ile stabilnym kanałem dotarcia do potencjalnych klientów będzie w przyszłości pozycjonowanie w wynikach organicznych Google.

“Nie widziałem reklamy to znaczy ze jej nie było” – IAB Polska obala mity reklamy internetowej

“W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, “Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, “Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online”

adQuota Poland dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska

adQuota to największa w Skandynawii platforma świadcząca usługi z zakresu wysokiej jakości reklamy mobilnej, obecna także w Wielkiej Brytanii, krajach bałtyckich, a od lipca 2013 roku również w Polsce. adQuota realizuje kampanie reklamowe skierowane na urządzenia mobilne (smartfony i tablety) z wykorzystaniem formatów Rich Media, precyzyjnie docierając do właściwych grup docelowych internatów mobilnych.