Tag Archives: Facebook

Wirusowy wandal atakuje aplikacje Facebook, WhatsApp i Hangouts

Komputerom od początku istnienia towarzyszyły szkodliwe programy. Początkowo wirusy powstawały głównie dla zabawy czy chęci „zabłyśnięcia” umiejętnościami programowania. Z czasem jednak ich twórców coraz bardziej interesował nielegalny zarobek. Proporcje odwróciły się do tego stopnia, że dziś złośliwe programy przeznaczone do innych celów, niż osiąganie korzyści finansowych, to prawdziwa rzadkość. Tym bardziej szokujące jest ostatnie odkrycie […]

F-commerce, czyli skuteczna sprzedaż na Facebooku

Już dziś na Facebooku reklamuje się aż 1,5 mln firm. Jednak by skutecznie dotrzeć do użytkowników i przekonać ich do zakupu potrzeba czegoś więcej niż zwykłych reklam, gdyż te notują średnio zaledwie 4 kliknięcia na 1000 wyświetleń. Jak wykorzystać potencjał tego największego na świecie serwisu społecznościowego do zwiększania sprzedaży?

Zakupy na Facebooku? Lubię to!

Internet daje nam wiele udogodnień i szybkich rozwiązań. Bardzo możliwe, że już niedługo będziemy mogli robić zakupy prosto z Facebooka. Serwis Zuckerberga jest właśnie w fazie testów nowej funkcji ‘Kupuje to’, która ma umożliwić użytkownikom dokonywanie zakupu bezpośrednio z witryny serwisu.

Czy Facebook pomaga nam w pracy?

Facebook w ciągu dekady zrewolucjonizował sposób, w jaki się komunikujemy. Portal, z którego globalnie korzysta ponad miliard użytkowników, stał się niezbędny nie tylko w życiu prywatnym, ale też w pracy – twierdzi Tomasz Hanczarek, prezes Zarządu Work Service S.A.

SpeedUp Venture Capital Group inwestuje ponad pół miliona w Fanpoint – platformę dla administratorów fanpage’y na Facebooku

Fanpoint to zestaw gotowych mechanizmów, dających możliwość samodzielnego tworzenia zaawansowanych aplikacji na platformie Facebook. Obecnie jest to jedna z najbogatszych platform tego typu w Polsce i na świecie. Dzięki pozyskanej inwestycji jej twórcy planują zdobycie zagranicznych rynków i rozwój w kierunku rozwiązań SoLoMo.

Popularność można kupić – zwłaszcza w sieci

Chęć szybkiego zdobycia popularności na Twitterze popycha niektórych użytkowników sieci do szukania rozwiązań niestandardowych. Jednym z nich jest kupowanie fałszywych fanów, tzw. followersów. Tego typu działania są szczególnie popularne wśród osób powszechnie znanych. Rok temu takie działanie zarzucono Mittowi Romneyowi, a ostatnio również polskiemu politykowi, należącemu do największej partii opozycyjnej. Za ile można kupić w sieci nowych fanów?