Tag Archives: Carlsberg

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla koncernu Carlsberg

Agencja interaktywna byss.pl przygotowała nowe odsłony stron www dla marek piwnych należących do portfolio Carlsberg Polska. Oprócz prac przy witrynach internetowych, współpraca zakłada również aktywności w segmencie Social Media, ze szczególnym wskazaniem na portal społecznościowy Facebook, gdzie agencja prowadzi profile Carlsberg oraz Okocim. Są to kolejne realizacje byss.pl dla renomowanego duńskiego koncernu.

Zadbaj o środowisko

Carlsberg – w ramach swoich działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – organizuje podczas Seven Festival Music & More w Węgorzewie, odbywającego się w dniach 8-11 lipca, ekologiczną akcję edukacyjną. Firma przygotowała EKOprogram „Zadbaj o środowisko”, którego celem jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych.

Byss.pl zaprasza na „Wirtualne mistrzostwa świata w kibicowaniu”

W ramach kampanii wspierającej najnowszą promocję piwa Carlsberg „A Ty za kim jesteś?”, agencja interaktywna byss.pl uruchomiła serwis atyzakimjestes.pl. Za pośrednictwem witryny użytkownicy mogą przede wszystkim wziąć udział w najnowszej loterii Carlsberga, a dodatkowo w „wirtualnych mistrzostwach świata w kibicowaniu”, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak koszulki, piłki czy też pufy.

A ty za kim jesteś?

„A TY ZA KIM JESTEŚ?” – pod tym hasłem – spójnym z najnowszą kampanią telewizyjną – 1 maja br. rusza piłkarska akcja promocyjna marki Carlsberg. W ramach akcji fani piłki nożnej mają niepowtarzalną okazję, by wygrać oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji, którym kibicują podczas najbliższych Mistrzostw!

Najnowsza kampania reklamowa piwa Carlsberg zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi

„A Ty za kim jesteś?” – pod takim hasłem w kwietniu br. rozpoczyna się kampania reklamowa marki Carlsberg, zrealizowana lokalnie przez Grupę Saatchi & Saatchi. Idea kampanii nawiązuje bezpośrednio do sytuacji kojarzących się z wydarzeniami futbolowymi. W ramach kampanii przygotowano 3 spoty telewizyjne 15”, promocję konsumencką oraz aktywności w Internecie.

Carlsberg Part Of The Game – a ty za kim jesteś ?

Marka Carlsberg – sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich – rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.

AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z carlsbergiem

Ruszyła najnowsza akcja promocyjna marki Carlsberg, pod hasłem: „AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z Carlsbergiem!”. W ramach akcji wszyscy fani muzycznych brzmień w wykonaniu zespołów Metallica i AC/DC, mogą wygrać bilety na koncerty swoich idoli. Promocja prowadzona jest na terenie wybranych lokali gastronomicznych w całej Polsce.