Tag Archives: byss.pl

Agencja Byss.pl, rozpoczyna współpracę z marką Febrisan z portfolio Takeda Polska – jednej z polskich spółek japońskiego koncernu farmaceutycznego Takeda

Pierwszym projektem agencji w ramach bezterminowej umowy ramowej o współpracy jest serwis produktowy dla marki Febrisan, leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy. Stworzenie serwisu związane jest m.in. z wprowadzeniem na rynek nowego leku – Febrisan Zatoki. Byss.pl stworzyła też dla Febrisanu materiały graficzne na potrzeby kampanii display skierowanej do branży farmaceutycznej.

Dyrektor Strategiczny byss.pl zakłada agencję Stettiner

W styczniu 2012 rozpoczęła działalność nowa agencja kreatywna – Stettiner ID&Story. Jej założycielem i Managing Director’em jest Daniel Czapiewski, który do tej pory był Dyrektorem Strategicznym w byss.pl. W poniedziałek, 23 stycznia, uruchomiona została strona www.stettiner.eu oraz ruszył oficjalny profil agencji na portalu Facebook.

Kolejna odsłona kampanii Original Source

Po udanym wprowadzeniu na rynek marki Original Source, agencja interaktywna byss.pl wdrożyła kolejną odsłonę kampanii dedykowanej niezawierającym rutyny kosmetykom. Zgodnie z przyjętą strategią, uruchomiony został konkurs „Bazgranie”, dostępny na serwisie www.originalsource.pl oraz profilu „Nie Zawiera Rutyny” na Facebooku.

Byss.pl dla Belvedere Vodka

Agencja interaktywna byss.pl rozpoczęła obsługę kolejnej, po Hennessy, marki należącej do grupy LVMH – Belvedere Vodka. Obecnie agencja zajmuje się obsługą polskiej strony marki na portalu Facebook. Dodatkowo planowane jest sukcesywne wdrażanie strategii dla Hennessy, która zakłada kolejne aktywizacje. Jedną z ostatnich była promocja nowych koktajli, w ramach cyklu imprez Hennessy Cocktail Weekends.