Tag Archives: Byss

Nowy internetowy wizerunek rowerów KROSS

KROSS to największy w Polsce i jeden z kilku największych europejskich producentów rowerów. Wiosną bieżącego roku marka zdecydowała o zmianie swojego wizerunku w Internecie. Zadanie to KROSS powierzył agencji interaktywnej BYSS. Pierwszym efektem współpracy jest unikalna w skali całej branży rowerowej witryna www.kross.pl.

Pomaluj swoją twarz na Mistrzostwa Świata dzięki aplikacji Flag Face

Byss mobile przygotował w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej specjalną aplikację, dzięki której posiadacze iPhone’ów mają możliwość pomalowania swojego zdjęcia twarzy flagą ulubionej reprezentacji. Jest to kolejny, po W.O.L.F. i Caribbean Racing projekt polskiej firmy, który ma szansę zdobyć uznanie użytkowników telefonu Apple.

Ruszyła polska strona internetowa marki Hennessy

6 maja został uruchomiony polski serwis internetowy marki Hennessy, koniaku numer 1 na świecie. Dzięki temu miłośnicy marki będą mieli stały dostęp do informacji o produktach, sposobach powstawania tego luksusowego koniaku, historii marki oraz wszelkich ekskluzywnych wydarzeniach wspieranych przez Hennessy w Polsce i na całym świecie.

Mocne filmowe wieczory w Polsacie z Okocim Premium Mocne

Marka Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska rozpoczęła sponsoring cyklów filmowych na Polsacie: poniedziałkowego „Megahitu” i „Mocnych czwartków”, w ramach akcji „Na Mocne Filmowe Wieczory”. Okocim Premium Mocne będzie obecny na antenie Polsatu do końca lutego. Wkrótce Okocim Premium Mocne uruchomi także specjalną witrynę internetową dla fanów kina akcji.

Słuchaj muzyki dzięki Songbeat 360

Agencja interaktywna byss.pl stworzyła na zlecenie Songbeat GmbH najbardziej zaawansowaną aplikację w technologii AIR, służącą do wyszukiwania, słuchania i ściągania muzyki. Songbeat 360 jest programem, który umożliwia także dostęp do biografii artystów, ich pełnej dyskografii oraz dostarcza aktualnych informacji o najciekawszych wydarzeniach muzycznych odbywających się w pobliżu podanej przez użytkownika programu lokalizacji.

Byss zaprasza na TomTom Race

11 września 2009 wystartowała akcja promocyjna linii produktów TomTom, lidera systemów nawigacji GPS na skalę europejską, zrealizowana w całości przez agencję interaktywną byss. Oprócz stworzenia strony internetowej www.tomtomrace.pl, byss przygotował również materiały służące do wspierania akcji promocyjnej w punktach sprzedaży. Jest to pierwsza realizacja byss da marki TomTom.

Byss nawiązuje współpracę z UPC

Agencja interaktywna byss rozpoczęła współpracę z największym operatorem kablowym w Polsce – UPC Polska, wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, Internetu i usług telefonicznych. W ramach trwającej od czerwca współpracy, byss zajmuje się bieżącą obsługą akcji promocyjnych firmy oraz realizacją nowych projektów w obrębie serwisu www.upc.pl.

Byss rozpoczyna lato z DAXem

W związku ze startem sezonu wakacyjnego, agencja interaktywna byss uruchomiła nową sekcję poświęconą kosmetykom do opalania z oferty DAX Sun (www.dax.com.pl/lato2009/). Internauci znajdą w niej wszystkie niezbędne informacje związane ze słoneczną serią kosmetyków, w skład której wchodzą m.in.: balsamy, kremy chłodzące, mleczka do opalania oraz olejki.