Tag Archives: BrainJuice

Wzmocniona Brainjuice Group

Grupa marketingowa BrainJuice Group (www.brainjuice.pl), specjalizująca się w zintegrowanym marketingu online, z początkiem listopada powiększyła zespół o 2 nowe osoby. Tomek Wawer objął stanowisko Internet Marketing Managera BrainJuice Group, a Natalia Rostworowska – Account Executive w FuturePR, agencji PR & Web PR wchodzącej w skład BrainJuice Group.

Internet dla branży farmaceutycznej – wyniki badania wkrótce

Agencja badawczo-analityczna House of Numbers i sieć reklamowa IDMnet zakończyły pierwszy etap badania dotyczącego wykorzystania Internetu do wyszukiwania informacji o lekach. Przebadano ponad 2000 osób. Wnioski z badania zostaną zaprezentowane 30 listopada na konferencji IAB „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży farmaceutycznej”.

BrainJuice INSAJT, czyli inne spojrzenie na pracę

Znamy już wyniki pierwszego badania społeczności polskich managerów i specjalistów – BrainJuice INSAJT! Wzięło w nim udział blisko 2000 osób, dzięki czemu jest to jedno z największych badań grupy managerów w Polsce! Ideą badania było stworzenie obrazu tego, jak żyją i pracują różne grupy zawodowe, w szczególności osoby związane zawodowo z marketingiem, komunikacją, zarządzaniem oraz […]

FuturePR dla AWR „Wprost”

Wraz z początkiem czerwca agencja FuturePR należąca do grupy marketingowej BrainJuice Group nawiązała współpracę z Agencją Wydawniczo-Reklamową „Wprost”. FuturePR odpowiada za obsługę public i media relations tygodników „Wprost” oraz „Wprost Light”.