MediaCom zdobywa potrójną koronę w M & M Global Awards 2018

By | 02/10/2018

W tegorocznym konkursie M & M Global Awards sieć Mediacom została nagrodzona tytułem Globalnej Sieci Roku. Tytuł Kampanii Roku zdobyła akcja „I Dont Roll on Shabbos”, zrealizowana dla Gillette przez izraelski oddział MediaCom. Do sieci trafiła również nagroda specjalna: Millennial of the Year.

Tytuł globalnej sieci roku trafia do MediaCom już czwarty raz z rzędu i po raz ósmy w ciągu ostatniej dekady.

Kolejny rok z rzędu MediaCom zdobywa natomiast nagrodę Kampanii Roku. Tym razem została nią akcja „I Don’t Roll on Shabbos”, przygotowana przez izraelski oddział MediaCom. Kampania zdobyła już w tym roku dwa medale Cannes Lions oraz Złote i Srebrne trofea na festiwalu Media Global Awards.

Trzecia statuetka MediaCom to z kolei nagroda specjalna: Millennial of the Year, przyznawana wschodzącym gwiazdom na rynku marketingowym, które pracują przynajmniej dla 2 rynków i urodziły się po 1988 r. Ta nagroda została przyznana Dannielle Beechey, Global Tech Partnerships Planner w londyńskim biurze MediaCom, która w ramach projektu przygotowanego dla Mars Launchpad wprowadziła pierwszy w historii chatbot do porad związanych ze zwierzętami domowymi.

Jest to kolejna prestiżowa wygrana sieci MediaCom na światowych konkursach branży reklamowej w tym roku – została ona już uznana za Sieć Roku na festiwalach: Cannes Lions, The Festival of Media Global Awards oraz w Gunn Media 100; zdobyła także tytuły Sieciowej Agencji Roku magazynu “Campaign” i magazynu “AdWeek”.

Stephen Allan, prezes i dyrektor generalny MediaCom Worldwide, powiedział: „Fala naszych sukcesów w M & M Global Awards jest niezwykła. Jest świadectwem dążenia naszych zespołów, działających na każdym rynku na świecie, do tworzenia najlepszych w swojej klasie kampanii dla każdego klienta MediaCom. Wykorzystując siłę naszego podejścia systems thinking, jesteśmy w stanie znacząco wpływać na rozwój biznesu naszych klientów”.

Zwycięskie kampanie MediaCom w M & M Global Awards: 

Best Campaign led by Ambient/Traditional Media: I Don’t Roll on Shabbos, P&G Gillette, MediaCom Israel

Best Campaign led by Content: Introducing the absolutely amazing PreWash 2!, Fairy, MediaCom Israel

Best Campaign led by Events, Experiential or Sponsorship Activation: P&G Gillette Bachelors of Shaving, P&G Gillette, MediaCom India

Best Campaign led by Media: Lo Chingon Esta Aqui, Cerveza Victoria, MBA Mexico

Best Communication Strategy: Whisper#WingsToFly, Whisper, MediaCom India

Best Integrated Campaign: I Don’t Roll on Shabbos, P&G Gillette, MediaCom Israel

Fashion, Beauty and Retail: Smart Search, Big Bazaar, MediaCom India

FMCG: I Don’t Roll on Shabbos, P&G Gillette, MediaCom Israel

Wyróżnione kampanie MediaCom w M & M Global Awards:

Automotive: Fill Up with Britain’s No.1 Performance Fuel, Shell, MediaCom UK

Best Campaign led by Digital: Anonymous, Cerveza Victoria, MBA Mexico

Best Campaign led by Mobile: Safety On The Road, Shell Helix, MediaCom Malaysia

Best Campaign led by Creative Ideas: Beautiful Lengths, Pantene, MediaCom Israel

Best Integrated Campaign: I Don’t Roll on Shabbos, P&G Gillette, MediaCom Israel

Best International Campaign: Gravity Light, Shell, MediaCom UK

Best Local Execution of a Global Brand: I Don’t Roll on Shabbos, P&G Gillette, MediaCom Israel

Best Partnership Award: Whisper#WingsToFly, Whisper, MediaCom India

FMCG: Beautiful Lengths, Pantene, MediaCom Israel

The Effectiveness Award: Anmum YOU&B, Anmum, MediaCom Hong Kong