SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach społecznościowych

By | 06/07/2018

SHAKE HANDS wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach agencja oferuje klientom kompleksowe wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.

SHAKE HANDS ma ponad 4-letnie doświadczenie w komunikacji branży wnętrzarskiej w social media. Zarządzane przez agencję marki zajmują topowe miejsca w rankingach najlepiej prowadzonych profili w mediach społecznościowych w swoich kategoriach.

Agencja odpowiedzialna jest m.in. za obsługę działań i doradztwo strategiczne dotyczące komunikacji w kanałach social media marki Tikkurila, producenta wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. W ramach współpracy agencja prowadzi komunikację na Facebooku i Instagramie, ekspercki blog Tikkurila, a także projekty z influencerami. Wokół marki zbudowała jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności wnętrzarskich pośród marek farb.
Opracowała również i realizuje strategię obecności w mediach społecznościowych marki Vetrex, producenta okien i drzwi premium. W ramach tej współpracy agencja rozwija m.in. ekspercki blog Vetrex, odpowiada za budowanie społeczności wokół marki i optymalizację obecności brandu w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.

„Kategoria Wnętrza to temat pozornie bardzo łatwy do komunikacji w mediach społecznościowych. Pozornie, ponieważ marketingowy clutter, problemy z organicznymi zasięgami, ciągle pojawiające się nowe narzędzia i mikro trendy powodują, że wyróżnienie się z komunikacją staje się coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z markami z tej kategorii jesteśmy gotowi na zaoferowanie klientom skutecznych rozwiązań”- mówi Szymon Ślipko, Strategy Director SHAKE HANDS.

Bazując na swoim doświadczeniu, szybkim reagowaniu na mikro trendy, kreatywności oraz zatrudnianiu osób faktycznie interesujących się tematyką wnętrz, agencja oferuje klientom najwyższą jakość przekładającą się realnie na efektywność komunikacji i zwiększenie sprzedaży.

W ramach zespołu ekspertów tworzącego dział, za poszczególne obszary odpowiadają: Ewa Sętowska – Senior Account Manager, która pokieruje zespołem, Agnieszka Radosz – Community Manager, Barbara Pińkowska – Visual Marketing, Szymon Ślipko – Strategy Director. W najbliższych miesiącach zespół będzie powiększał się o kolejne osoby.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA (Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep), Bakalland, Delecta, Tikkurila, Vetrex, Astor.