Ad Attention Solution firmy Meetrics zapewnia teraz wskaźniki widoczności reklam w serwisie YouTube za pośrednictwem Ads Data Hub

By | 03/07/2018

Meetrics ogłasza raportowanie danych na temat wskaźników Viewability w YouTube i kanałach partnerskich, na wszystkich urządzeniach.

Meetrics ogłosił dzisiaj wprowadzenie pomiarów widoczności reklam (Viewability) w platformie YouTube i jej kanałach partnerskich, dla wszystkich urządzeń. Dla reklamodawców i właścicieli treści uczestniczących w programie partnerskim YouTube, dane dotyczące widoczności reklam odgrywają ważną rolę w ocenie inwestycji w media. Wykorzystując Google Ads Data Hub, Meetrics był w stanie opracować rozwiązanie oparte na prywatności i bezpieczeństwie końcowych użytkowników YouTube.

Oprócz podstawowych danych dotyczących Viewability reklam, zgodnej z wytycznymi U.S. Media Rating Council, rozwiązanie zapewnia również reklamodawcom lepszy wgląd w skuteczność kreacji i uwagę użytkownika dla prowadzonych przez nich kampanii reklamowych w YouTube, za pomocą dodatkowych danych, takich jak raportowanie słyszalności.

„Meetrics jest od teraz w stanie dostarczyć raporty Viewability dla reklam wyświetlanych w YouTube, co jest dobrą wiadomością dla naszych reklamodawców i partnerów” –  powiedział Philipp von Hilgers, Współzałożyciel i Managing Director w Meetrics.

Google i YouTube współpracują z wiodącymi organami branżowymi w zakresie pomiaru widoczności, dodając Meetrics jako swojego najnowszego partnera w tym zakresie.

Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Firma co kwartał (od 2014 r.) publikuje swoje raporty  dotyczące Viewability reklam internetowych w wybranych krajach europejskich.

Najnowszy Benchmark Report, za I kwartał 2018 r., dostępny jest do przejrzenia lub ściągnięcia tutaj: https://goo.gl/f5zLvF

Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę (dla reklam wideo – przez co najmniej 2 sekundy).

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu ub.r. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.