Jacek Gmoch i czołowi influencerzy w mundialowej kampanii LG przygotowanej przez GetHero

By | 13/06/2018

Agencja GetHero zrealizuje dla marki LG kampanię mundialową „Studio LG”, z udziałem popularnych influencerów i Jacka Gmocha, wybitnego trenera, analityka i komentatora piłkarskiego. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jest poświęcona linii telewizorów LG OLED TV z opartą na sztucznej inteligencji technologią ThinQ, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.W ramach akcji powstaną 3 filmy, kręcone w kinie, na plaży i na stadionie piłkarskim we Wrocławiu. ReZigiusz (https://goo.gl/fuuyhd) rozegra w nich trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny, którymi są: Senegal, Kolumbia i Japonia. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną, odpowiednio w kolejności: Jacob (www.bit.ly/1eQZ23v), Lachu (www.bit.ly/1FF1g2D), i Koza (www.bit.ly/2f9OodM).

Wszystkie mecze będą komentowane i analizowane ze studia na stadionie Legii przez unikalny duet ekspertów, który tworzyć będą: Jacek Gmoch (wybitny trener, analityk i komentator piłkarski) oraz Piotr „Izak” Skowyrski (znany komentator e-sportowy, twórca kanału na YouTube i „telewizji” internetowej – www.izaktv.pl). Gospodarzem każdego programu będzie reZigiusz.

Każdy odcinek rozpoczynać się będzie od przywitania w studiu przez gospodarza programu – reZigiusza, który następnie przenosić się będzie w miejsce, gdzie rozgrywać się będzie mecz w FIFA 18 (kolejno: w kinie, na Stadionie Wrocław i w beach barze). Mecz z offu komentowany będzie przez Izaka. Po meczu, kamera wracać będzie do studia, gdzie Jacek Gmoch przeprowadzi analizę meczu.

– Jacek Gmoch to postać bardzo charakterystyczna, ale znana głównie w starszej grupie wiekowej (30+). Pomysł na połączenie dwóch „światów” – komentatora e-sportu i znanego YouTubera z Jackiem Gmochem to szansa na zainteresowanie naszą komunikacją młodszych odbiorców. Poza tym luz Remka, żart Gmocha i urok Izaaka to gotowa recepta na nietuzinkowy materiał – mówi Agnieszka Witerscheim, Digital Marketing Specialist w LG

Filmy będą miały charakter humorystyczny. Rezi jest początkującym ,,fifaczem”  i zmierzy się z doświadczonymi graczami, co prawdopodobnie będzie symulacją pozytywnej sytuacji, na jaką liczą kibice polskiej reprezentacji, czyli dominacji naszej drużyny podczas rozgrywek w grupie – mówi Agata Szarniewska, Account Manager GetHero odpowiedzialna za realizację kampanii – Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką LG przy okazji najważniejszej imprezy sportowej na świecie, jaką jest piłkarski Mundial.

Filmy będzie można oglądać na kanale Rezigiusza: https://goo.gl/fuuyhd