Kamikaze wygrało przetarg na obsługę marki Carlsberg w obszarze Social Media.

By | 21/03/2018

Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w Social Media w 2018 r. 

– Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynku – mówi  Anna Włodkowska, Senior Marketing Specialist, Carlsberg Polska.

W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili marki na Facebooku (https://www.facebook.com/CarlsbergPL) oraz Instagramie (www.instagram.com/carlsbergpolska), jak również będzie wspierać Carlsberg w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku.

Współpraca z Carlsberg Polska to dla nas duża przyjemność i wyróżnienie. Cieszymy się, że praca agencji została oceniona wysoko we wszystkich aspektach i tym samym Carlsberg stał się marką, którą