SHAKE HANDS rozpoczęła współpracę z producentem stolarki okiennej Vetrex

By | 21/02/2018

Agencja odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.

Celem prowadzonych przez agencję działań jest budowanie świadomości marki Vetrex oraz promocja konkretnych produktów i rozwiązań. Podstawą działań jest długofalowa strategia opracowana przez SHAKE HANDS, której głównym elementem są aktywności content marketingowe w obszarze social media. W ich ramach SHAKE HANDS rozwija m.in. ekspercki blog Vetrex, odpowiada za budowane społeczności wokół marki i optymalizację obecności w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.

Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada Agnieszka Radosz, Community Manager w SHAKE HANDS.

Z firmą Vetrex współpracuje również agencja Brand Support należąca do tej samej grupy reklamowej co SHAKE HANDS. Przetarg na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych tego klienta Brand Support wygrała w kwietniu 2016 r. W ostatnich miesiącach realizowała obejmującą internet, outdoor oraz prasę zimową kampanię promującą flagowy produkt tej firmy – okna V90+.

Firma Vetrex (www.vetrex.eu) istnieje od 1997 r. i jest producentem okien i drzwi premium, wielokrotnie nagradzanym prestiżowymi nagrodami takimi jak Orły Polskiego Budownictwa, Solidna Firma, Przedsiębiorstwo Fair Play, Top Builder, Jakość Roku, Laur Konsumenta, etc.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA, Tikkurila, Vetrex, Astor.