Gi Group nowym klientem agencji Social Media London Style

By | 10/08/2017

Social Media London Style rozpoczyna współpracę z agencją pracy i zatrudnienia Gi Group. Współpraca ta obejmuje przygotowanie, wdrożenie i bieżące optymalizowanie strategii Social Media oraz wsparcie w obszarze wykorzystania narzędzi marketingu online w rekrutacji.

Social Media London Style (SMLS) to agencja interaktywna wyspecjalizowana z jednej strony w działaniach w obszarze Social Media, a z drugiej – w budowaniu strategii Employer Brandingowych w Internecie (agencja jest m.in. jedynym w Polsce Oficjalnym Partnerem Linkedin w zakresie Talent Solutions). Działania SMLS będą miały na celu przede wszystkim wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Gi Group na polskim rynku. Do zadań SMLS będzie należało m.in. przygotowanie i wdrożenie strategii obecności Gi Group na Facebooku, agencja zajmie się też regularnym przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii wspierających oferty pracy Gi Group w Social Mediach, jak również z wykorzystaniem narzędzi takich jak: Google Display Network, Google Search, Google Remarketing czy YouTube Marketing.

Nie jest tajemnicą, że na polskim rynku pracy zaszły w ostatnich latach ogromne zmiany. Mamy do czynienia z tzw. rynkiem kandydata, który charakteryzuje się tym, że to wykwalifikowani pracownicy przebierają w dziesiątkach dostępnych ofert pracy. Konieczne staje się więc poszukiwanie nowych dróg pozyskiwania talentów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na współpracę z SMLS, która wesprze naszą obecność w social mediach – komentuje Magdalena Furs, dyrektor operacyjna Gi Group.