hyperCREW uruchamia biuro w Londynie

By | 20/10/2016

Agencja strategiczno-kreatywna hyperCREW specjalizująca się w obszarze nowych mediów, uruchamia biuro w Londynie. Przy działaniach dla klientów brytyjskich i międzynarodowych będzie współpracowała z londyńską firmą PC Service. Głównymi managerami hyperCREW Londyn, odpowiedzialnymi za jej rozwój, zostali Andrzej Rabsztyn, CEO polskiej hyperCREW oraz Tom Breza, który będzie te obowiązki łączył ze stanowiskiem prezesa firmy PC Service.

Agencja hyperCREW Londyn, podobnie jak sama hyperCREW, będzie należeć do grupy GoHyper (w skład której wchodzi także agencja marketingu zintegrowanego Great Open House). Londyńskie biuro hyperCREW właśnie rozpoczyna działalność i będzie pozyskiwało klientów zarówno do działań na rynku brytyjskim, jak i firm operujących w Europie oraz mających przedstawicielstwa w Polsce.

hc-breza-rabsztyn-2

Londyński oddział hyperCREW będzie ściśle współpracował z firmą PC Service, która specjalizuje się we wsparciu IT, bezpieczeństwie danych i rozwiązaniach opartych na chmurach danych. PC Service obsługuje ponad 600 londyńskich firm należących do kategorii MŚP (Małych i Średnich Przedsiębiorstw), pracuje też np. dla rodziny królewskiej z Kataru czy biura Króla Grecji. hyperCREW zapewni klientom obsługiwanym wspólnie z PC Service realizację kampanii 360 stopni z mocnym wykorzystaniem działań opartych na digitalu.

Londyńskim oddziałem pokierują: Tom Breza, który będzie te obowiązki łączył ze stanowiskiem prezesa agencji PC Service oraz Andrzej Rabsztyn, CEO polskiego oddziału hyperCREW. Plan zakłada, że do końca roku zespół hyperCREW Londyn tworzyć będzie co najmniej 5 pracowników.

Wyjście z biznesem poza Polskę jest naturalnym kierunkiem rozwoju agencji takiej jak nasza, czyli od lat oferującej rozwiązania reklamowe z mocnym fokusem na digital, także dla dużych globalnych marek. Niejednokrotnie wspomagaliśmy naszych klientów w ich działaniach poza rynkiem polskim. A Londyn, jako centrum biznesu w tej części świata, jest naszym zdaniem najlepszym miejscem na lokalizację takiego zagranicznego oddziału – mówi Andrzej Rabsztyn, CEO agencji hyperCREW.

hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 10 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim  i pełnej obsłudze BTL.