SHAKE HANDS powiększa zespół

By | 10/05/2016

Do zespołu agencji SHAKE HANDS (grupa Brand Support) dołącza Agnieszka Radosz, która obejmie stanowisko Community Manager. Będzie odpowiedzialna m.in. za wizerunek marek Tikkurila i NIOXIN w kanale social media.

SHAKE HANDS AGNIESZKA RADOSZAgnieszka Radosz jest związana z branżą marketingową od 2008 roku. Przed dołączeniem do SHAKE HANDS pracowała w agencji PRIME PR na stanowisku PR&Marketing Manager, gdzie prowadziła kampanie wizerunkowe m.in. dla firm IKEA, Volvo Polska, PRS Poland i Grupa Buma.

Pracowała również w firmie Wilk Elektronik, która specjalizuje się w produkcji pamięci komputerowych marki GOODRAM oraz jest dystrybutorem produktów flash Toshiby na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Dla tej firmy przez kilka lat prowadziła kompleksowe działania marketingowe dla marek GOODRAM i Toshiba, na terenie Rosji, Ukrainy i Białorusi.

Agnieszka Radosz ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz filologię rosyjską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jest miłośniczką nowych mediów, marketingu internetowego, storytellingu, komunikacji i podróży.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Danone, Rimmel, Astor, Brita, Tikkurila i Wella.