Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię wizerunkową dla marki materiałów biurowych Oxford

By | 01/02/2016

Hamelin Polska Sp. z.o.o, właściciel marki Oxford wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii wizerunkowej. Celem nadrzędnym projektu jest promocja nowego produktu marki Oxford, SOS Notes, aplikacji mobilnej oraz przeprowadzenie konkursu „Kreatywny Bazgroł – Yes, I scan!”.

OXFORD GRAFIKA 4Innowacyjność Notebooka SOS Notes z portfolio Oxford polega na możliwości szybkiego zeskanowania oraz udostępnienia zapisanych notatek w formacie PDF przy użyciu smartfona lub tabletu oraz aplikacji SOS NOTES. Darmowa aplikacja dostępna jest w sklepach App Store i Google Play.

Prezentację możliwości aplikacji można obejrzeć tutaj: http://www.oxfordsosnotes.com/video/index.aspx

Biuro Podróży Reklamy jest pomysłodawcą oraz organizatorem akcji, odpowiada również za przebieg konkursu i moderację kanału social media na czas trwania konkursu, czyli od 3 do 29 lutego 2016 r. Konkursowi towarzyszyć będzie, zaplanowana i przeprowadzona przez agencję, kampania reklamowa obejmująca Facebooka i Instagram.

„Konkurs na kreatywnego bazgroła” polega na zeskanowaniu bądź zrobieniu zdjęcia swojemu bazgrołowi, podpisaniu go co przedstawia oraz dołączeniu opisu w jakich okolicznościach powstał. Użytkownik konkursu powinien umieścić wykonaną przez siebie pracę na swojej tablicy na Facebooku lub Instagramie otagowując ją:  #OxfordSOSNotes i/ lub #YesIScan.

Zwycięzcę konkursu organizator nagrodzi iPadem Mini, a 10 laureatów notesami Oxford.

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana przez Hamelin w konkursie ofert. Klient nie podaje nazw pozostałych agencji biorących w nim udział.

Opiekę nad projektem po stronie klienta sprawuje Anna Jerzmanowska, marketing director, natomiast po stronie agencji Agata Lenartowicz, Junior Project Manager oraz  Dominika Czyż, Project Manager.