Point of View przygotowała kreacje kampanii online kont osobistych dla Credit Agricole

By | 08/10/2015

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała kreacje internetowe  kampanii   kont osobistych – jednego z głównych produktów banku Credit Agricole. Startująca właśnie kampania „Nawet 1000 zł premii w Twojej kieszeni ” potrwa do końca roku.

Jest to druga edycja tegorocznej kampanii kont osobistych, zachęcającej konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole. Za przeniesienie konta i aktywne z niego korzystanie można otrzymać nawet 1000 zł premii.

POV CREDIT AGRICOLE

Zadaniem Point of View było przygotowanie i produkcja kreacji internetowych,  oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages dla tej kampanii. Przygotowane zostały dwie wersje LP: Long Page informacyjny – http://www.credit-agricole.pl/promocja-kont-nawet-1000zl-premii/ i klasyczny krótki landing, dedykowany do zbierania leadów – https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=107135

Kampania, której główne hasło brzmi: „Nawet 1000 zł premii w Twojej kieszeni”, potrwa do końca roku.

Za planowanie i zakup mediów w internecie na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.

 

Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy z Point of View, która trwa od 2009 roku (wcześniej jako Lukas Bank).