Escape Room w centrum Warszawy – działania ambientowe dla TNT i serialu „Ostatni okręt”

By | 06/10/2015

Escape Room i videorelacja prowadzona na żywo będą podstawą promocji nowego kanału telewizyjnego TNT dostępnego w Polsce od października. Akcja ambientowo – digitalowa, przygotowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy, ma miejsce dzisiaj, 6 października – w dniu startu kanału. Jej celem jest zainteresowanie odbiorców ofertą programową stacji i zachęcenie do śledzenia losów bohaterów serialu „Ostatni okręt”.

Działania ambientowe przygotowane przez Biuro Podróży Reklamy obejmują przygotowanie Escape Room, który jest zlokalizowany w centrum Warszawy. Do sprawdzenia swoich możliwości wydostania się z zamkniętego pomieszczenia zaproszone są pary uczestników, którzy wcześniej zgłosili chęć udziału poprzez stronę internetową. Uczestnicy mogą próbować swoich sił bezpłatnie w czasie trwania ambientu. Duet, któremu najszybciej uda się opuścić Escape Room, zostanie nagrodzony tabletami marki Samsung Galaxy Tab 4 7.0 LTE. Escape Room jest dostępny dla uczestników od godz. 8.00 do 20.00 w Galerii Handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Do Escape Room można zapisać się za również za pomocą Facebooka, pod adresem https://www.facebook.com/events/1490004484628376/.

BPR TNT ESCAPE ROOM 1

Pomysł Biura Podróży Reklamy na stworzenie Escape Room’u jest bezpośrednim nawiązaniem do fabuły serialu „Ostatni okręt” – flagowego serialu stacji TNT, który zdobył ogromną popularność na całym świecie i będzie emitowany w niedzielnym paśmie stacji. Bohaterowie serialu, w wyniku tajemniczej epidemii, która nawiedziła świat, zostają uwięzieni na okręcie marynarki wojennej U.S. Jako jedni z niewielu żyjących przedstawicieli rasy ludzkiej, muszą znaleźć szczepionkę, która uratuje ludzkość. Zarówno wnętrze pokoju jak i jego zewnętrzny wygląd, wizualizuje pomieszczenie okrętowe, a czekające na graczy zagadki odwołują się do scenariusza serialu. Zmagania uczestników relacjonowane będą na żywo poprzez kanał YouTube stacji TNT https://www.youtube.com/channel/UCQvMv6DsWNTjz8XcG-wMvvw oraz komentowane na Fanpage TNT na Facebook https://www.facebook.com/TNTPolska?fref=ts.

W ramach kampanii będą prowadzone działania reklamowe na YouTube oraz Facebook.

Kanał telewizyjny TNT jest dostępny w Polsce od dzisiaj 6 października. Podstawą ramówki będą znane hity filmowe największych hollywoodzkich wytwórni oraz seriale, produkowane przez TNT. Kanał emitowany będzie w jakości HD w ofertach takich operatarów jak Cyfrowy Polsat, Vectra i NC+.