Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię reklamową dla Fyrklövern

By | 24/09/2015

Agencja Biuro Podróży Reklamy podjęła współpracę z Fyrklövern. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej produkty marki wśród polskich użytkowniczek internetu.

Marka FYRKLÖVERN rozpoczęła swoją działalność w 1974 r. w Malmö i od początku specjalizuje się w sprzedaży produktów najwyższej jakości. Obecnie to jedna z największych firm w branży porcelany, szkła i dekoracji wnętrz w Skandynawii.

FYRKLOVERN STRONA 1

Firma specjalizuje się w tworzeniu eleganckich zastaw stołowych, szkła, sztućców oraz artykułów dekoracji wnętrz – są to artykuły najwyższej jakości, projektowane i produkowane wyłącznie dla Fyrklövern. Marka cieszy się uznaniem tysięcy wiernych Klientów, ceniących jakość, unikalne wzornictwo i ponadczasowe piękno.

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu jesiennego w terminie od września do grudnia 2015 i będzie koncentrowała się na zaprezentowaniu pełnej gamy produktów marki. Kampania skierowana będzie przede wszystkim do kobiet dla których ważne jest piękno, funkcjonalność, niepowtarzalne wzornictwo i chwile wspólnie spędzone przy rodzinnym stole.

W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: SEM – linki sponsorowane, reklama banerowa, remarketing, direct marketing (mailing), reklama w social media (facebook). Jedną z form reklamowych będą również Landing Pages specjalnie dostosowane do konkretnych ofert produktowych.

Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących web, mobile, video, social, content marketing z ambientem oraz innymi działaniami niestandardowymi i nowymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych.

Agencja została wybrana agencją roku przez międzynarodowe gremium Epica. Jest także laureatem licznych nagród: Silver Epica Award, Grand Prix Kreatura, 3 Nagrody Główne Kreatura, 2 wyróżnienia Kreatura, Nagroda Główna Mixx Award, wyróżnienie Golden Arrow, Nagroda Główna Pióro Roku, Nagroda Główna Złoty Spinacz, 3 Nagrody Główne Webstar, 4 wyróżnienia Webstar.

Agencja istnieje od 2003 roku. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in. Allegro, Samsung, OBI, Colliers, Canal+, Beko, Toshiba, Pekao Bank Hipoteczny, Media Markt, Invest Bank, mBank, ING, Philips, PWN.pl, WSiP, Imperial-Cinepix, Sony, ESKK, DHL, LUX MED, Statoil, Asus, PWN.pl, Dekoral Fashion, Bondex.
Agencja w 2014 r. została wybrana przez IAB Polska jako agencja obsługująca związek w obszarze digital.