Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

By | 11/09/2015

Akcja prowadzona pod hasłem „Trend Cover. W tym sezonie to Ty jesteś gwiazdą” ruszyła 8 września i potrwa do 5 października. Jest to autorski projekt Digital One. Agencja stworzyła jego koncepcję, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii display.

Trzonem akcji jest konkurs na Facebooku, którego tematyka dotyczy trendów na zbliżający się sezon. Zadanie uczestniczek to zaprojektowanie okładki pisma modowego. W specjalnym kreatorze, który ułatwi to zadanie, znajdą m.in. tytuły, nagłówki i elementy graficzne niezbędne do stworzenia okładki, będą także mogły wykorzystać swoje  zdjęcia.

D1 SEPHORA

Zadanie konkursowe nie jest przypadkowe – to właśnie we wrześniu ukazują się na rynku najważniejsze numery modowych pism. Do kanonu przeszedł już m.in. „September Issue” Vogue’a, wyczekiwany zawsze przez fashionistki na całym świecie.

Nagrody główne w konkursie to: 2 sukienki marki La Mania oraz zaproszenie na udział w sesji zdjęciowej. Nagrody będą traktowane równorzędnie, a o ich dopasowaniu do konkretnej laureatki zadecyduje jury. Nagrodami dodatkowymi będą Karty Podarunkowe Sephora o wartości 1000  i 100 złotych.

Agencja stworzyła całościową koncepcję projektu, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej (kreator okładek) i kampanii display.

Konkurs ruszył 8 września, jego zakończenie planowane jest na 5 października. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 3 listopada.

Digital One współpracuje z siecią Sephora od wygranego w maju 2012 r. przetargu – agencja była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie brandu Sephora do polskojęzycznego Facebooka, a także za doradztwo strategiczne w zakresie social mediów oraz prowadzenie części komunikacji HR marki Sephora w ramach europejskiego profilu „We are Sephora”  (Sephora the Unique Job Experience – http://www.facebook.com/SephoraTheUniqueJobExperience?fref=ts ).

Agencja zajmuje się także bieżącym prowadzeniem na Facebooku profilu Sephora Polska, który zgromadził już prawie 230 tysięcy fanek i fanów (http://www.facebook.com/SephoraPolska), wykazujących się dużą aktywnością, jak również obsługą serwisu stworzonego przez najlepszych wizażystów Sephora – www.Blogmakijaz.pl.

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjne perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody.

Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl