Budowia przedłuża współpracę z Grupą Dom.pl

By | 23/12/2013

idmnetIDMnet, właściciel sieci wertykalnej Budowia, podpisał umowę z Grupą Dom.pl na kolejny rok obsługi reklamowej wszystkich należących do niej witryn na zasadach wyłączności sieciowej i agencyjnej. Tym samym sieć wertykalna Budowia pozostaje liderem wśród sieci tematycznych w kategorii Budownictwo i Nieruchomości.

Grupa specjalistycznych portali o tematyce budowlanej Dom.pl współpracuje z Budowią od czterech lat i zdecydowała się na kontynuację tej współpracy w 2014 roku. W sieci reklamowej Budowia pozostaną zatem wszystkie witryny, należące do Grupy, czyli serwisy Dom.pl, Solidnydom.pl, Galeriaprojektow.pl, Idealnydom.pl oraz Modny-dom.pl. Ich łączny zasięg to obecnie ponad 260 tysięcy realnych użytkowników  generujących ruch ponad 3,7 miliona odsłon miesięcznie, z czego większość jest zasługą czołowej witryny Dom.pl. Ze względu na bogatą zawartość merytoryczną i szeroki zakres informacji serwisy Grupy Dom.pl zasilają szereg pakietów sieci Budowia, m.in.: Dom, Wnętrza, Ogród, Finansowanie Inwestycje czy pakiet W kobiecym stylu.

Dzięki przedłużeniu współpracy z Grupą Dom.pl sieć tematyczna Budowia umocniła się na pozycji lidera branży budowlano-wnętrzarskiej. W sieci zrzeszonych jest już ponad 60 czołowych witryn i portali o tej tematyce, atrakcyjnych dla reklamodawców zarówno pod kątem zasięgu, jak i jakości merytorycznej. Oprócz Grupy Dom.pl do Budowii należą także m.in. witryny Muratordom.pl, Nieruchomości-online.pl, popularny serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, czy serwisy z grupy EURO MTG – m.in. Mieszkaniezpomyslem.pl i Budowlano-remontowy.pl. Zasięg Budowii wynosi obecnie ponad 4,9 miliona realnych użytkowników, co stanowi 23,36 % ogólnej liczby polskich internautów.