Home Broker stawia na promocję w sieci

By | 16/12/2013

f25Firma Home Broker, jeden z największych pośredników nieruchomości na polskim rynku, wraz z początkiem 2014 roku rozszerza swoje działania promocyjne w Internecie. Dom produkcyjny f25 przygotował animację 2D mającą w atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę i mocne strony firmy.

Animacja jest skierowana przede wszystkim od Internautów zastanawiających się nad zmianą swojego mieszkania. Lektor opowiada o etapach działania przy wyborze nowej nieruchomości i pokazuje w jaki sposób agenci Home Broker na każdym z nich pomagają klientowi. Animacja opowiada także o wsparciu w wyborze planu finansowania nieruchomości i negocjowaniu najlepszych cen kupna bądź sprzedaży.

Materiał będzie wykorzystywany przez Home Broker przede wszystkim w działaniach on-line. Zostanie on umieszczony na YouTube, Vimeo i Facebooku. Będzie stanowić także element kampanii internetowych oraz mailingów do klientów.

„Home Broker to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek pośrednictwa na rynku nieruchomości. Mamy już 70 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce, nasza oferta obejmuje ponad 35 tysięcy ogłoszeń kupna i sprzedaży. Zależy nam, aby w interesujący i przejrzysty sposób pokazać sposób i zalety ze współpracy z nami. Ta animacja będzie stanowić ważny punkt naszych działań on-line.” – komentuje Jacek Zalewski, specjalista ds. marketingu Home Broker.

Animację można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=tgfArY20guA

Animację przygotował dom produkcyjny f25. Za wsparcie graficzne odpowiedzialne było Studio LISY. Projekt był realizowany w okresie październik – grudzień 2013 roku.