SKN Psychologii Ekonomicznej „Moderator” zaprasza na „PRywatki”

By | 12/12/2013

W czwartek 19 grudnia odbędzie się pierwsze w tym roku akademickim spotkanie z cyklu „PRywatki”. Jest to cykl warsztatowo-wykładowy dotyczący zagadnień związanych z Public Relations i szeroko rozumianą komunikacją. Najbliższe spotkanie pod tytułem „Seks w reklamie-na jedną noc czy na całe życie?” poprowadzi psycholog społeczny, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Społecznej – Jarosław Świątek. Cykl organizuje Studenckie Koło Psychologii Ekonomicznej MODERATOR wraz z partnerem strategicznym Livebrand PR Communications.

Podczas spotkania pod tytułem „Seks w reklamie-na jedną noc czy na całe życie?” ekspert odpowie na pytania takie jak: Czy seks w reklamie może się sprzedawać? Co dzieje się w mózgu, kiedy widzimy reklamę opartą o bodźce stricte seksualne, a co kiedy widzimy quasibodźce i inne atraktory? Kiedy reklama sprzedaje tylko tu i teraz a kiedy potrafi budować lojalność wobec marki?

Spotkanie poprowadzi Jarosław Świątek – psycholog społeczny, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Społecznej, redaktor merytoryczny Portalu Psychologii Biznesu, współwłaściciel agencji reklamowej AD Discovery, autor bestsellera pt. Wszyscy kłamią. Nie daj się oszukać!, konsultant m.in.: Radia Eska Rock, Radia Plus, Gazety Wrocławskiej, Polsatu News, TVP, Rzeczpospolitej, Portalu Onet Biznes. Ponadto organizator i prelegent licznych konferencji o tematyce biznesowej i nie tylko, doradca ds. marketingu politycznego, specjalista ds. wpływu społecznego, perswazji, decepcji, emocji i motywacji oraz psychologii reklamy.

Spotkanie odbędzie się 19 grudnia 2013r. o godzinie 19:00 w kawiarni Bookhousecafe, mieszczącej się przy ulicy Świętokrzyskiej 14. Wstęp na spotkanie jest nieodpłatny.

Szczegóły i aktualności:

  • https://www.facebook.com/events/581359785270107/?ref_newsfeed_story_type=regular
  • http://www.psychologia.pl/moderator/prywatki/