Grupa Papilot.pl dołącza do Evolution Media Net

By | 11/12/2013

evolution media netEvolution Media Net będzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej serwisów internetowych wchodzących w skład Grupy Papiliot.pl. Jest to kolejny znaczący wydawca, który przechodzi do Evolution Media Net z konkurencyjnej sieci Goldbach.

Grupę Papilot.pl tworzą cztery serwisy internetowe – papilot.pl, boska.pl, szopcik.pl i supermamy.pl -, a ich łączny zasięg to 800 tys. użytkowników (real users) i 21 mln odsłon. Najważniejszym tytułem w całej grupie jest Papilot.pl, który jest także jednym z największych polskich serwisów kobiecych. Ma on charakter poradnikowy i lifestylowy, adresowany jest do aktywnych i dynamicznych kobiet, przy czym ponad 60 procent użytkowniczek odwiedza go każdego dnia. Natomiast serwis Boska.pl to jeden z najszybciej rozwijających się polskich portali o modzie.

Serwisy należące do Grupy Papilot.pl stanowią istotne wzmocnienie dla naszej oferty lifetylowej, modowej i poradnikowej. Użytkownicy czy też użytkowniczki tych serwisów są bardzo atrakcyjną grupą dla reklamodawców z wielu branż. – mówi Karol Kowalski, Head of Publisher Services sieci Evolution Media Net.

Umowa z Grupą Papilot.pl została podpisana na dwa lata – od stycznia roku 2014 – i ma charakter wyłączności agencyjnej. Grupa Papilot.pl wcześniej współpracowała z siecią Goldbach. Serwisy grupy wejdą w skład takich kanałów tematycznych jak Women Power, Big City Life, Fashion, Styles, Labels & Celebs, Health, Diets & Wellness, Kids & Motherhood oraz Enterta!ment.