Święta z nowym pakietem i super tabletem w UPC

By | 09/12/2013

upcNa Święta UPC proponuje klientom domową rozrywkę w najwyższym wymiarze obrazu i dźwięku nie tylko dzięki nowym pakietom usług. W UPC czekają teraz na klientów także tablety i telewizory, dzięki czemu każdy będzie mógł zrobić gwiazdkowy prezent dla siebie i swojej rodziny.

Spraw prezent sobie lub najbliższym i zamów pakiet usług UPC z tabletem lub telewizorem

Z okazji Gwiazdki UPC zaoferuje klientom 4 nowe pakiety z tabletem lub telewizorem. Ci, którzy będą chcieli spędzić je surfując w sieci i mobilnie, w każdym miejscu domu, korzystać z Internetu UPC mogą zamówić jeden z nich wraz z tabletem Asus (7- calowym Asus Memo Pad HD 173 lub 10-calowym Asus Memo Pad Me102A). Już za 86 zł miesięcznie mogą zdecydować się na 7-calowy Asus z superszybkim Internetem 120 Mb/s.

Tym, którzy planują spędzić Święta przed telewizorem UPC proponuje nie tylko najbardziej wartościową usługę telewizyjną, ale także telewizory Toshiba LED (Toshiba 32W1333 lub Toshiba 40L6351). 32-calowy telewizor LED wraz z bogatym pakietem pełnym filmowych i rozrywkowych atrakcji na 155 kanałach (w tym 32 w jakości HD) zamówić mogą w cenie 96 zł.

Standardowo już, klienci mają możliwość spersonalizowania i wzbogacenia pakietów o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe (np. nagrywarka, szybszy Internet).

Fani sportu, czy miłośnicy hitów filmowych docenią m.in. szeroki wybór dodatkowych pakietów Premium, które umożliwiają dostęp do wielu najmocniejszych propozycji HBO, CANAL+, Cinemax i Filmbox w jakości HD.

Jeszcze więcej możliwości

Każdy z pakietów usług UPC z telewizją to także dostęp do UPC NA ŻĄDANIE, a w nim ponad 5000 hitów kinowych, programów i koncertów światowych gwiazd w jakości HD.  Z kolei w każdej z taryf telefonicznych klienci mogą wykorzystywać połączenia w ramach abonamentu nie tylko w ramach 41 krajów Europy i świata, ale także do wszystkich sieci komórkowych w Polsce. Internet w UPC z kolei to zawsze Wi-Fi oraz 3 licencje Pakietu Bezpieczeństwa do wykorzystania także na urządzeniach mobilnych, bez opłat w standardzie.

Media

Ofertę wspiera kampania online, która jest obecna m.in. na portalach: Onet.pl, Allegro.pl, Ceneo.pl.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja Stereokolor. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.