Barbara Wasyl awansowała w strukturach BrandLab

By | 26/11/2013

brandlabBarbara Wasyl objęła stanowisko Client Service Director w BrandLab – firmie doradztwa komunikacyjnego i Public Relations. Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów agencji, a także rozwój firmy pod kątem realizowanych projektów i świadczonych usług.

Barbara Wasyl związana jest z branżą Public Relations od 2006 roku, w tym od ponad 3,5 roku z agencją BrandLab. Na stanowisku Managera prowadziła projekty komunikacyjne i nadzorowała pracę zespołu konsultantów realizującego działania m.in. dla FoodCare, Roche Polska, Mindshare Polska, T-Systems Polska, Waryński S.A. Grupa Holdingowa, ADP Polska, Sygnity SA, Grupa Żywiec. Koordynowany przez nią projekt promocji marki BLACK podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce jest nominowany w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze 2013 w kategorii PR Produktu.

Na stanowisku Client Service Director, Barbara Wasyl będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne oraz wsparcie zespołu konsultantów odpowiedzialnych za bieżącą obsługę kluczowych klientów agencji, a także rozbudowę portfolio klientów i usług oferowanych przez BrandLab.

Barbara Wasyl jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim i Studiów Menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w polskich i międzynarodowych firmach doradczych, realizując projekty w obszarze PR produktowego i korporacyjnego dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej, finansowej, FMCG, a także dla organizacji pozarządowych i partii politycznych.

BrandLab jest firmą doradztwa komunikacyjnego i Public Relations, która oferuje kompleksowe usługi doradcze i egzekucyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej, kryzysowej, marketingowej oraz wewnętrznej. Wśród Klientów agencji znajdują się m.in. Nike Poland, FoodCare, Nestle Polska, Roche Polska, T-Systems Polska, Mindshare Polska, Newell Rubbermaid, Waryński S.A. Grupa Holdingowa oraz ADP Polska. W ramach działań non-profit BrandLab odpowiada za bieżące aktywności z zakresu media relations Fundacji Bátor Tábor.