Galposter z kontraktem dla sieci handlowej Lewiatan

By | 25/11/2013

oexGalposter – spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi w obszarze outsourcingu procesów identyfikacyjnych, rebrandingowych i budowy sieci – realizuje kontrakt dla spółki Lewiatan. Umowa na rzecz największej polskiej sieci sklepów detalicznych, działających w systemie franczyzowym obejmuje kompleksową obsługę w obszarze procesów identyfikacyjnych i rebrandingowych placówek na terenie południowej Polski.

Podpisana umowa ramowa zakłada długofalową współpracę w zakresie produkcji i montażu elementów identyfikacji wizualnej dla sklepów i magazynów należącymi do sieci franczyzowej. Spółka z Grupy OEX odpowiada także za  inwentaryzację placówek, przedstawianie rekomendacji w zakresie nowego oznakowania, opracowanie wizualizacji graficznych placówek i kompleksowe uzgodnienia z regionalnymi biurami Lewiatan.

„Oferowane przez Galposter rozwiązania w zakresie outsourcingu procesów rebrandingowych doskonale sprawdzają się w przypadku rozproszonych terytorialnie punktów sprzedaży detalicznej, jakimi są sklepy należące sieci handlowej Lewiatan. Obsługa pełnego procesu zmiany identyfikacji wizualnej na tak dużą skalę jest możliwa między innymi dzięki naszemu szerokiemu doświadczeniu rynkowemu, wiedzy oraz rozbudowanej strukturze terenowej. Podejmując się realizacji projektu nie korzystamy z pomocy podwykonawców. Posiadamy własne centrum produkcyjne, co pozwala nam jeszcze bardziej zoptymalizować tak złożony proces, jakim jest projekt dla sklepów Lewiatan” – powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.

Działania – prowadzone na rzecz sieci Lewiatan – obejmują kompleksowy pakiet usług identyfikacyjno-rebrandingowych. W ramach umowy Galposter odpowiada za:

  • planowanie procesu od strony operacyjnej i logistycznej,
  • wykonanie audytów oraz pomiarów we wszystkich punktach sprzedaży,
  • zarządzanie projektami,
  • przygotowanie prototypowych rozwiązań technologicznych nowego oznakowania zgodnie z opracowanymi ogólnymi wytycznymi wizerunkowymi,
  • produkcję nowych elementów oznakowania placówek na bieżąco,
  • transport i montaż nowego oznakowania sieci,
  • serwis elementów i urządzeń wchodzących w skład oznakowania.

„Odpowiednie oznakowanie sieci sprzedaży jest szczególnie istotne w branży handlu detalicznego, w której panuje bardzo duża konkurencja. Uporządkowanie kwestii wizerunkowych i idąca za tym standaryzacja pozwala nie tylko na uzyskanie pozytywnego efektu wizerunkowego, ale także ułatwia zarządzanie kosztami serwisowania i obsługi np. punktów sprzedaży” – dodaje Jacek Oleński, project manager Galposter .

Galposter tworzy pion wsparcia procesów identyfikacyjnych, rebrandingowych i budowy sieci Grupy Outsourcing Experts. Dzięki przejęciu w lutym 2012 roku spółki Galposter Południe – znacznie rozbudował nie tylko zaplecze produkcyjne, ale także zwiększył potencjał wykonawczy i operacyjny. Sprawdzone rozwiązania, realizowane w oparciu o doświadczony zespół, kompleksowe zarządzanie projektami, elastyczne dostosowywanie oferty do potrzeb klienta sieciowego oraz możliwości wynikające ze stabilnej sytuacji finansowej sprawiają, że Galposter należy do ścisłej czołówki firm w swojej branży.