Agroliga startuje z marką własną

By | 25/11/2013

agroligaGrupa spożywcza Agroliga, notowana na NewConnect zarejestrowała własną markę handlową ”Agroliga” pod którą będzie sprzedawać olej słonecznikowy, mleka i produkty mleczne. Latem 2014 r. Spółka planuje uruchomić punkt sprzedaży w centrum Charkowa, w którym znajdzie się własna produkcja.

W przyszłym roku Agroliga rozpocznie testową sprzedaż wyrobów pod marką własną. Próbna sprzedaż będzie dotyczyła mleka i produktów mlecznych. Produkcją wyrobów z mleka na zajmą się zakłady, z którymi Agroliga od dłuższego czasu współpracuje w zakresie dostaw surowca. Sprzedaż będzie realizowana w punkcie handlowym, znajdujący się w ścisłym centrum Charkowa.

Spółka będzie pozycjonować swoje produkty jak lokalny, ekologiczny wyrób i kierować je do średnio zamożnych mieszkańców regionu Charkowa – drugiego pod względem wielkości miasta Ukrainy. Władze Agroligi bazując na wynikach testowej sprzedaży podejmą decyzję o dalszych kierunkach rozwoju projektu. Docelowo firma chce wprowadzić również olej słonecznikowy pod marką własną.

– Rozpoczęcie działalności w segmencie marek własnych jest konsekwencją naszych zapowiedzi w strategii ogłoszonej w połowie tego roku. Widzimy duży potencjał we wprowadzeniu lokalnych, ekologicznie czystych produktów w chłonnym regionie Charkowa. Dodatkowo, liczymy, że marki własne okażą się kolejnym istotnym czynnikiem wzrostu naszego biznesu może znacząco wpłynąć na poprawę marży Grupy – uważa Alexander Berdnyk, Prezes Agroligi. Spółka planuje realizować projekt wdrożenia swojej marki ze środków własnych.