Public Dialog poszerza portfolio klientów z branży e-commerce

By | 19/11/2013

public dialogAgencja Public Dialog rozpoczęła współpracę z iTaxi Sp. z o.o. – twórcą mobilnej aplikacji iTaxi umożliwiającej zamówienie taksówki.

Od listopada br. agencja Public Dialog odpowiada za działania komunikacyjne aplikacji iTaxi. W ramach obsługi PR, agencja zajmie się między innymi: prowadzeniem biura prasowego, media relations, pozycjonowaniem eksperckim oraz komunikacją B2B. Ze strony agencji projekt obsługują: Agata Bittner i Karolina Partyka. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

iTaxi.pl to pierwsza w Polsce aplikacja do zamawiania taksówek zapewniająca bezpośredni kontakt z taksówkarzem. iTaxi, wykorzystując funkcjonalność smartfonów i tabletów,  daje pasażerowi możliwość samodzielnego wyboru taksówki według własnych upodobań jak lokalizacja pojazdu, jego stawka za kilometr, rodzaje płatności i inne. Aplikacja poprzez GPS ustala lokalizację pasażera, pokazuje najbliższe dostępne taksówki, a zamówienie kursu to dosłownie jedno kliknięcie. Po zakończeniu podróży pasażer ma możliwość oceny jakości usługi, przyznając odpowiednią liczbę „gwiazdek”, które potem są widoczne dla innych użytkowników aplikacji.