Plus startuje w Internecie z kampanią przygotowaną przez Digital One

By | 19/11/2013

digital oneAgencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, wizerunkowo-sprzedażową kampanię świąteczną. Potrwa ona do 23 grudnia i będzie miała miejsce w Internecie.

Celem przygotowanej przez Digital One kampanii jest wsparcie świątecznej promocji sieci Plus, reklamowanej także w telewizji, prasie i na outdoorze.

Głównym hasłem kampanii jest zabawa słowna „Trzy miej prezenty od Plusa”, która nawiązuje do szczegółów promocji świątecznej, w ramach której osoby dokonujące zakupu Internetu LTE w Plusie otrzymują zestaw trzech produktów: laptop i tablet marki Acer, oraz router LTE.

Akcja obejmie targetowane mailingi oraz kampanie bannerowe na Onecie, WP czy YouTubie.

Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel Sp. z o.o. w październiku 2011 roku. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel Sp. z o.o. – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”.