“Męska Grypa” w finale gry o European Excellence Award

By | 18/11/2013

mslgroupKampania MSLGROP Poland została nominowana do tytułu najlepszej kampanii Europejskiej 2013 w kategorii “healthcare”. To już kolejna nominacja dla projektu realizowanego dla marki Gripex (USP Zdrowie). Akcja została doceniona również w SABRE Awards i konkursie Złote Spinacze (wyniki poznamy w grudniu 2013).

Postawiliśmy na całkowitą zmianę dotychczasowej komunikacji marki i wyjście poza utarte schematy kategorii. Innowacyjne podejście do kampanii leków OTC oparte na mocnym insighcie klienckim przyczyniła się do wzrostu udziału marki w rynku. Ta trzecia już nominacja dla kampanii w prestiżowym konkursie potwierdza silną ekspertyzę MSLGRUOP Poland w obszarze healthcare i wysokie kompetencje zespołu” powiedziała Zofia Bugajna, Deputy Managing Director Agencji.

Przemyślana kampania 360′ z użyciem niekonwencjonalnych narzędzi wywołała szeroki odzew w mediach, zaangażowanie konsumentów oraz blogerów. Wielki Test Męskiej Grypy rozwiązało 11 tys. osób. Pojęcie “Męskiej Grypy” weszło do języka i świadomości Polek i Polaków”, dodaje Grzegorz Haraziński, Marketing Manager USP Zdrowie.

Trzymiesięczna kampania realizowana była na przełomie 2012 i 2013 roku, w okresie największej zachorowalności na grypę. Do zespołu komunikacji zintegrowanej poza MSLGROUP Poland należały ponadto agencję Gong oraz Starcom.