Spółki z Grupy Integer.pl w nowej odsłonie

By | 13/11/2013

inpostGrupa Kapitałowa Integer.pl wdraża globalny proces rebrandingu spółek wchodzących w jej skład. Odświeżenie identyfikacji wizualnej umożliwi ujednolicenie komunikacji na rynkach międzynarodowych, na których planowana jest dalsza dynamiczna ekspansja Grupy. Równolegle z zaplanowaną na dzień 11 listopada zmianą logotypów, uruchomiona zostanie ogólnopolska kampania ATL promująca Paczkomaty InPost oraz współpracę z serwisem agito.pl i allegro.

Proces rebrandingu obejmie: InPost Nowoczesną Pocztę, InPost Finanse, InPost Logistyka oraz rewolucyjne Paczkomaty InPost. W wyniku rebrandingu nie zostaną zmienione dotychczasowe nazwy spółek. Zmianie nie ulegną także logotypy Grupy Kapitałowej Integer.pl.

Nowy symbol – „Słońcoksiężyc”, który pojawi się we wszystkich wymienionych spółkach to odzwierciedlenie kluczowych aspektów w ofercie firm z Grupy Kapitałowej Integer.pl: dostępności 24 godziny na dobę, a także radości i przyjemności, jakie daje korzystanie z naszych unikatowych rozwiązań. Słońce od początku działania InPost wpisane jest w filozofię oraz misję firmy. Wraz z produktami dostarczamy pozytywne emocje!

Celem, jaki od początku istnienia przyświeca każdej ze spółek wchodzących w skład Grupy Integer.pl jest dotarcie z ofertą do jak największego grona odbiorców oraz dostarczanie innowacyjnych usług. Chcemy, aby nowe logotypy wyrażały w 100% właśnie tę przewodnią ideę. Globalny znak – „słońcoksiężyc” to potwierdzenie tego, że jesteśmy dostępni dla naszych Klientów przez całą dobę i nie działamy jedynie w określonych przedziałach czasowych” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Zmiana logotypów to następstwo innowacji wprowadzonych w ostatnich kilku latach do oferty Paczkomatów InPost oraz spółek: InPost, InPost Finanse, InPost Logistyka. Podbijanie kolejnych międzynarodowych rynków przez Paczkomaty InPost, nowatorskie metody płatności dla branży e-commerce, czy chociażby liczne kontrakty na dostarczanie najwyższej jakości usług dla podmiotów publicznych – to potwierdzenie dynamicznego rozwoju firm wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Integer.pl. Zmiany w zakresie logotypów to także zapowiedź kolejnych pionerskich rozwiązań, z których w najbliższym czasie będą mogli skorzystać Klienci.

Nowe symbole to krok w kierunku dalszego rozwoju naszych usług oraz umacniania dotychczasowej, wysokiej pozycji spółek wchodzących w skład Grupy Integer.pl. To także sposób na uporządkowaną i zgodną ze światem marki komunikację marketingową. Wszyscy klienci i ambasadorzy naszych usług będą teraz zjednoczeni pod wspólnym słońcoksiężycem InPost” – podsumowuje Karolina Kozłowska, Dyrektor Marketingu Polska Grupy Integer.pl

Tworząc innowacyjne usługi myślimy o naszej odpowiedzialności społecznej jako firma globalna. Dzięki Paczkomatom InPost aktywnie zmniejszamy wpływ branży logistycznej na zanieczyszczenie środowiska. Symbolika pogodnego słońca wpisana w markę jest także zapowiedzią wprowadzenia kolejnych, nowych usług upraszczających życie każdego z nas. Wprowadzenie spójnego międzynarodowo symbolu to świadoma budowa kapitału polskiej marki na skalę ogólnoświatową. Pod tym symbolem znajdziemy nasze usługi, w Europie czy Azji a wkrótce również na kolejnych kontynentach. Liczymy, że symbol ten będzie synonimem wygody i przyjemnościdodaje Jacek Powałka, Dyrektor Marketingu Międzynarodowego Grupy Integer.pl

Globalny charakter rebrandingu spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Integer.pl pozwoli na unifikację komunikacji.