JOKER – nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia, TIME i Agory

By | 13/11/2013

joker13. listopada Agencja Reklamy Polskiego Radia, Grupa Radiowa TIME oraz Radiowe Doradztwo Reklamowe rozpoczynają sprzedaż nowego produktu reklamowego – pakietu JOKER.

Pakiet JOKER tworzą stacje Polskiego Radia – Jedynka, Trójka i Czwórka, wchodzące w skład pakietu TRÓJWYMIAR PR, a także stacje wchodzące w skład oferty TOTAL TIME, czyli sieci ESKA, Eska ROCK, WAWA, osiem stacji  Radia PLUS i Radio VOX FM oraz pakiet AGORA SIEĆ – Złote Przeboje, Tok FM, Roxy FM i Blue FM.

JOKER jest planowany jednocześnie we wszystkich wymienionych stacjach i jest dedykowany klientom, realizującym kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim. Połączenie stacji Polskiego Radia, Grupy Radiowej Time i Agory gwarantuje wyjątkowo szeroki zasięg kampanii. W wielu grupach docelowych JOKER jest najsilniejszym produktem radiowym na rynku.

Dla przykładu według ostatnich wyników badania Radio Track zasięg dzienny w dni powszednie wśród wszystkich respondentów JOKERA wynosi 37,4%, a pakietu RMF 3D – 33,9% (fala: sierpień–październik 2013).

Atutem pakietu JOKER są również niskie koszty dotarcia w wielu grupach docelowych. Wśród wszystkich respondentów, objętych badaniem Radio Track, CPP JOKERA (dni powszednie, 6:00-20:00, fala: sierpień-październik 2013) wynosi 2 172 zł, a CPP pakietu RMF 3D jest wyższe o 13,9%.

JOKER daje możliwość dotarcia do blisko 11,4 miliona konsumentów codziennie od poniedziałku do piątku. Dla porównania stacji wchodzących w skład pakietu RMF 3D słucha w dni powszednie 10,3 mln osób – blisko 1,1 mln mniej niż nowego pakietu Agencji Reklamy Polskiego Radia, TIME S.A. i Radiowego Doradztwa Reklamowego (estymacja na populację, dni powszednie, fala: sierpień-październik 2013).