„Akcja e-Mailing” – nowe narzędzie do kampanii mailingowych

By | 06/11/2013

polymusPolymus Interactive & Digital uruchamia autorską aplikację do realizacji wysoce spersonalizowanych kampanii mailingowych. Nowa usługa jest uzupełnieniem oferty agencji i ma posłużyć jako istotne wsparcie systemu zarządzania m.in. programami lojalnościowymi.

Narzędzie „Akcja e-Mailing” wyróżnia rozbudowana personalizacja wiadomości, co oznacza, że oprócz adresu e-mail, imienia oraz nazwiska, lista dystrybucyjna może zawierać do 5 pól, których wartość może brać udział w procesie personalizacji. Z każdej kampanii wysyłkowej generowany jest raport, zawierający informację o dokładnej dacie i godzinie konkretnej wysyłki, odpowiedź serwera wysyłkowego oraz kolejne odpowiedzi serwera adresata (do chwili wygenerowania raportu). W praktyce oznacza to, że realizując np. kampanię związaną z programem lojalnościowym można wysłać spersonalizowaną wiadomość do każdego uczestnika programu, przy czym kreacja przeznaczona dla kobiet będzie inna niż dla mężczyzn (np. zdjęcia i opisy nagród). Każdy odbiorca komunikatu e-mailingowego otrzyma informację o tym, ile punktów w programie udało mu się zgromadzić oraz w zależności od tego wyniku, w treści wiadomości, pojawi się informacja o przysługującym mu rabacie na określone produkty lub usługi. Dodatkowo, zupełnie inna kreacja i informacje mogą być dostarczane selektywnie osobom, w przypadku których pole „zajmowane stanowisko” listy dystrybucyjnej zawiera słowa „dyrektor”, „prezes” lub „właściciel”. Aplikację cechuje więc nie tyle masowa wysyłka komunikatów e-mail, ale przede wszystkim głęboka segmentacja bazy. Są to możliwości, które posiadają nieliczne aplikacje służące wysyłce e-mailingów.

Poza możliwością szczegółowej segmentacji, aplikacja umożliwia stworzenie od podstaw kreacji bądź wykorzystanie już gotowych, dostarczonych przez klienta elementów graficznych. Przed wysyłką mailingu kreacja jest testowana pod kątem poprawności wyświetlania w większości popularnych programów do odbioru poczty elektronicznej (samodzielnych oraz webowych), a także sprawdzana za pomocą programu SpamAssassin, w celu ograniczenia prawdopodobieństwa odrzucenia dostarczanej wiadomości.

Aplikacja „Akcja e-Mailing” umożliwia wysyłkę ok. 250 tys. wiadomości o wadze do 100 KB dziennie. System będzie realizował wyłącznie dystrybucję wiadomości w standardzie protokołu poczty elektronicznej SMTP. Każda wiadomość może składać się z dwóch niezależnych wersji: wersji HTML oraz tekstowej. System akceptuje listy dystrybucyjne w formacie MS Excel.

Narzędzie „Akcja e-Mailing” jest uzupełnieniem oferty działu Interactive & Digital agencji Polymus specjalizującego się w kreowaniu i wykonaniu witryn internetowych, prezentacji multimedialnych, kreacji e-mailingowych oraz aplikacji webowych. Aplikacja powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów agencji dotyczących kompleksowej realizacji kampanii mailingowych.