AXN prezentuje niestandardową formę kampanii marki Philips – cyfrowe lokowanie produktu w serialu Przekraczając granice

By | 05/11/2013

axnAXN we współpracy z domem mediowym Carat Polska przygotował kampanię cyfrowego lokowania produktu (Digital Product Placement) dla Philips Polska w oryginalnej produkcji AXN – serialu Przekraczając granice. Jest to innowacyjna forma prezentacji produktu na polskim rynku. Po raz pierwszy cyfrowe lokowanie produktu pojawi się w zagranicznym serialu.

Digital product placement to rozwiązanie, które pozwala wprowadzać marki do gotowego już programu. W serialu Przekraczając granice zostały w ten sposób zaprezentowane nowe golarki SensoTouch 3D marki Philips. Kanał AXN jako jeden z nielicznych w Polsce oferuje swoim Klientom taką formę reklamy niestandardowej. Golarka Philips SensoTouch 3D pojawi się w odcinku 9 (emisja 4 listopada) oraz 11 (emisja 11 listopada) i będzie widoczna w serialu jako reklama outdoorowa oraz ekspozycja gotowego produktu.

Na potrzeby kampanii dział kreatywny AXN przygotował billboard sponsorski, który będzie emitowany przy ww. odcinkach, oraz wykorzystany przez firmę Philips Polska w innych mediach wspierających działania promocyjne.

Dodatkowo projekt wspierany będzie aktywnościami marketingowymi – dwoma konkursami rozgrywającymi się na profilach facebookowych kanału AXN oraz Philips Polska.

Serial Przekraczając granice (Crossing Lines) jest trzecią z kolei ogólnoświatową produkcją SPT po serialu Firma oraz Hannibal. Opowiada o pracy Międzynarodowego Biura Kryminalnego (ICC) – elitarnej jednostki policji, tropiącej międzynarodowe przestępstwa na obszarze Europy. W obsadzie serialu znaleźli się zarówno amerykańscy jak i europejscy aktorzy, m.in. Donald Sutherland (Włoska robota, Filary Ziemi, Igrzyska Śmierci), Marc Lavoine (Podwójny blef) i William Fichtner (Helikopter w ogniu, Skazany na śmierć).

Przekraczając granice – emisja w każdy poniedziałek o 22:00 w AXN. Odcinki zawierające Digital Product Placement zostaną wyemitowane 4 oraz 11 listopada w AXN.