Robert Wielgo Członkiem Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

By | 04/11/2013

iabRobert Wielgo z początkiem listopada objął stanowisko Członka Zarządu w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Będzie odpowiedzialny  za rozwój, komunikację marketingową oraz działania sprzedażowe Związku.

Decyzją Rady Nadzorczej Członkiem Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska został Robert Wielgo, który wraz z Włodzimierzem Schmidtem – Prezesem Zarządu – będzie kierował organizacją. W IAB Polska będzie odpowiedzialny głównie za kreowanie polityki sprzedażowej, rozwój organizacji oraz komunikację marketingową.

Robert Wielgo z branżą nowoczesnych technologii i internetem związany jest od 1998 roku. Dotychczas pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej w Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadał za rozwój wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, realizację jej planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową, oraz wdrażanie nowych produktów w portfolio spółki, takich jak reklama mobilna czy platforma RTB.

Do 2011 r. dyrektor sprzedaży dGCS SA/ kierownik sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL, wcześniej (2004-2009) dyrektor PR i marketingu w Datev Symfonia. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.

IAB Polska istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Celem statutowym Związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.