Tomasz Woźniak nowym Client Service Directorem w Kamikaze

By | 23/10/2013

kamikazeTomasz Woźniak z branżą interaktywną związany jest od 11 lat. Pracował m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi,  Netizens, OS3, Digital One i Supermedia. Obsługiwał takie marki jak Orange, Sharp, Wedel, Toyota, Indesit, Hexeline, Polkomtel.

Doktor nauk o zarządzaniu. Naukowo związany z Katedrą Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie prowadzi zajęcia z e-marketingu i social mediów, dzieląc się ze studentami tym, co najciekawsze w branży interaktywnej.

W wolnych chwilach trenuje kalistenikę (trening funkcjonalny typu crossfit), biega, jeździ na rowerze i nartach. Jego wielką pasją jest również muzyka klasyczna. Żonaty, ojciec 2 dzieci (syn Kuba – 6 lat i córka Julia – 9 lat).

Tomasz Woźniak w Kamikaze jako Client Service Director będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu obsługi klienta.

Agencja Kamikaze od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. W tym czasie agencja miała przyjemność pracować m.in. dla L’Oréal Paris, Lancôme, Cacharel, Grupa Allegro i Netia, Fortuna, Łowicz, Pysio, Tarczyn, Kotlin, Kamis, Barlinek, Fundacja Orange, Vobis, ABC Data.