Digital One obsłuży markę kosmetyczną Smashbox, z portfolio Esteē Lauder

By | 10/10/2013

digital oneAgencja Digital One rozpoczyna obsługę marki Smashbox. Agencja odpowiada za obecność brandu w portalu Facebook. Jest to czwarta marka z portfolio Esteē Lauder Companies, którą będzie obsługiwać Digital One, po Estēe Lauder, Clinique i Bobbi Brown.

Smashbox to marka stworzona, przetestowana i sfotografowana w Smashbox Studios L.A. Wszystkie produkty są inspirowane potrzebami studia fotograficznego. Smashbox założyli prawnukowie legendy makijażu – Maxa Factora.

W Polsce produkty Smashbox sprzedawane są na wyłączność przez sieć Sephora.

Digital One odpowiadać będzie za całościową obsługę Smashbox w portalu Facebook.

– Wszystkie nasze marki wprowadzaliśmy online w Polsce z Digital One i zamierzamy powielać ten „schemat” także przy kolejnych projektach. Smashbox jest już 4 marką, którą powierzamy tej agencji jeśli chodzi o social media, a 5, jeśli chodzi i szeroko rozumiane działania Digital. – mówi Klaudia Kielanowska  z Esteē Lauder Companies.

Digital One współpracuje z Estēe Lauder Companies długofalowo i strategicznie – współpraca została zapoczątkowana w 2008 r. Wcześniejsze projekty Digital One dla tego marketera dotyczyły przede wszystkim marek Estēe Lauder oraz Clinique, a także Bobbi Brown.