Interactive Intelligence wprowadza na rynek rozwiązanie do zarządzania treścią

By | 26/09/2013

interactive intelligenceInteractive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wprowadza do sprzedaży aplikację Interaction Content Manager (ICM), która rejestruje, indeksuje, przechowuje, wyszukuje, dostarcza i organizuje kluczowe treści biznesowe. Nowe oprogramowanie pomaga firmom ograniczać koszty, zwiększać wydajność pracy oraz usprawniać obsługę klienta.

„Rozwiązanie ICM udostępnia odpowiedniej osobie w firmie właściwą treść we odpowiednim czasie i we właściwym kontekście. Dzięki temu pomaga ograniczać koszty, zwiększać wydajność pracy i usprawniać obsługę klienta” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – „Integracja tej treści z procesami komunikacyjnymi i biznesowymi zapewnia firmie jeszcze więcej korzyści.”

ICM oferuje następujące funkcje:

  • Bieżący dostęp do treści w ramach interakcji albo procesu biznesowego, niezależnie od lokalizacji użytkownika lub danych.
  • Skalowalna architektura, która zapewnia wysoką dostępność w środowiskach rozproszonych i umożliwia łatwą rozbudowę systemu bez utraty wydajności.
  • Usługi webowe i publiczny interfejs programowania aplikacji gwarantują łatwe integracje i prostszy dostęp do informacji przechowywanych w istniejących systemach biznesowych.
  • Intuicyjne, personalizowane interfejsy zapewniają jednolity widok treści pochodzących z różnych systemów w kontekście procesu biznesowego.
  • Centralne zarządzanie administracją, bezpieczeństwem i audytem z możliwością delegowania kontroli administracyjnej nad jednostkami biznesowymi.
  • Możliwość wdrożenia w chmurze lub tradycyjnie z opcją łatwego przejścia z chmury do instalacji lokalnej w dowolnym momencie.

Rozwiązanie ICM jest przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw i centrów obsługi klienta. Szczególnie dobrze sprawdza się w ściśle regulowanych branżach, takich jak ubezpieczenia, usługi finansowe, opieka zdrowotna i administracja rządowa.

Rozwiązanie ICM ma być ogólnie dostępne na całym świecie w języku angielskim w czwartym kwartale bieżącego roku. Polska wersja językowa zostanie opublikowana w pierwszej połowie 2014 roku. ICM będzie można nabyć za pośrednictwem sieci dystrybucji Interactive Intelligence, która składa się z ponad 350 resellerów, a także w sprzedaży bezpośredniej.