Umbrella, Re-akcja i CORE PR rozpoczynają współpracę z redNet Media

By | 17/09/2013

rednetSpółka redNet Media organizator imprez wystawienniczych: targów DOM MIESZKANIE WNETRZE oraz Targów Rodzinnych w największych miastach w Polsce, wybrała agencje które będą ją obsługiwać w zakresie przygotowania i realizacji strategii marketingowo – PR-owej.

Dynamiczny rozwój spółki oraz długoterminowe plany związany z rozszerzaniem zakresu usług świadczonych przez redNet Media wymagają odpowiednich narzędzi marketingowych. Wdrożenie zmian wymaga wsparcia wyspecjalizowanych firm o kompetencjach i podejściu rynkowym pozwalających z jednej strony na wychodzenie poza przyjęte schematy, a z drugiej na budowanie silnej pozycji spółki redNet Media na rynku wystawienniczym.

To rzadkość, by firma była tak świadoma swojej sytuacji rynkowej we wszystkich obszarach – od operacyjnych do strategicznych. Partnerski model budowania relacji z klientem to jedyny, który może się sprawdzić w długofalowej perspektywie, a w przypadku redNet Media mam wrażanie, że takie nastawienie występuje od samego początku. Zapewne wynika to w dużej mierze z charakteru osób zarządzających spółką i w niej pracujących – mówi Grzegorz Osóbka, CEO Umbrella Marketing Group, odpowiedzialny za kompleksowe działania spółki w Internecie.

Za przygotowanie kampanii outdoorowych odpowiadać będzie Re-akcja, agencja specjalizująca się w planowaniu i realizacji działań  z wykorzystaniem zarówno standardowych jak i niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej (OOH). Założyciel i Prezes Spółki Re-akcja Michał Sagatowski tak komentuje rozpoczętą współprace z redNet Media: Jestem przekonany, że wyznaczanie zadań z poszczególnych obszarów szeroko

rozumianego marketingu firmy wyspecjalizowanym podmiotom okaże się efektywna i już niedługo przyniesie redNet Media zauważalne korzyści. Od początku nasza współpraca miała charakter partnerski. Zarząd redNet Media nie narzucał własnych rozwiązań, ale chętnie słuchał komentarzy i rad z naszej strony. To rzadkość we współczesnym świecie biznesu i marketingu, gdzie jak wiemy, najczęściej „klient ma zawsze rację”.

Realizacja nowej strategii biznesowej nie byłaby kompletna bez wsparcia PR-owego i długoterminowej komunikacji z rynkiem.

Kompleksowa strategia PR którą opracowujemy pod kątem dynamicznego rozwoju spółki redNet Media, będzie spójna z pozostałymi działaniami marketingowymi. Ma to szczególne znaczenie przy budowaniu wizerunku klienta w tak specyficznej branży do jakiej należy branża wystawiennicza. Wymaga to od nas stworzenia i zastosowania niestandardowych narzędzi PR. W praktyce zależy nam na tym, aby zagwarantować redNet Media kreatywną i przekładającą się na wymierne korzyści strategię komunikacji z jej otoczeniem biznesowym – mówi Paweł Mistewicz, Wiceprezes CORE PR, agencji odpowiedzialnej za działania wizerunkowe oraz PR.