Get To The Point, czyli teaser krakowski

By | 10/09/2013

W centrum Krakowa pojawiły się bilboardy reklamowe, będące elementem nowej kampanii teaserowej. Kreacje umieszczone w popularnych punktach miasta mają zaintrygować krakowską społeczność.

Natłok biurowej pracy, domowe obowiązki, niekończące się korki na drogach. Te  typowe dla wielkomiejskiej rzeczywistości sytuacje przestawione zostały na bilboardach przy budynku Forum i  Hotelu Cracovia. Wizerunki zmęczonych codziennością ludzi widnieją również na citilightach na przystankach autobusowych. Całości dopełnia zawsze hasło kampanii – “Get To The Point”.

Równocześnie na portalu Facebook powstał profil “Get To The Point”. Obrandowane grafiki głoszą hasła zachęcające do dobrej zabawy i wyrwania się z irytującej codzienności.

Celem prowadzonej kampanii jest z pewnością wzbudzenie zainteresowania wśród mieszkańców Krakowa. A czego dotyczą prowadzone działania? Już 16 września będzie jasne, dokąd zaprowadzi krakowian główne hasło kampanii…