magnifiCo dla Superbrands

By | 04/09/2013

magnificoDo grona klientów magnifiCo S.A. dołączył Superbrands Polska, projekt promujący ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek. Agencja odpowiadać będzie za PR korporacyjny projektu, działania PR na rzecz prowadzonych przez Superbrands projektów oraz oprawę medialną gali wieńczącej tegoroczny plebiscyt. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Z ramienia magnifiCo za współpracę odpowiada Dyrektor Zarządzający – Karolina Maria Siudyła oraz Account Manager – Agnieszka Kargul.

Projekt Superbrands obecny jest w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Statuetki i dyplomy Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku (w zeszłym roku przeprowadzonych na rekordowej próbie 15 000 respondentów) oraz głosów tzw. Rady Marek, czyli niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Dotychczas odbyło się siedem edycji projektu Superbrands i cztery Business Superbrands. Laureaci dołączali do elitarnego Klubu Superbrands, a ich marki znalazły się w kolejnych wydaniach Albumu Superbrands, uważanego za „biblię brandingu”.